Chiar, ne-a plouat

Chiar, ne-a plouat. Un pic. Mai aveam vreo cinci sute de metri până acasă … După ce …
… am fost „pe Cetate”!
Doar, vreo două ore … şi ceva …

Această prezentare necesită JavaScript.

Ne-am uitat la săpători.

Această prezentare necesită JavaScript.

Am povestit cu un polonez.

Această prezentare necesită JavaScript.

Am luat masa şi mi-am făcut siesta!

Această prezentare necesită JavaScript.

*

Dacă vă place ori nu povestea mea, vă îndemn să vizitaţi şi alte bloguri:  Turdeanu’Ulise, Penelopa, Florina, ZOLZamphoto, Filumenie, Turda, AEFC, Colectionara, Magina, tu1074, Zolty, Ella, incertitudinidragosteoarbăg1b2i3MalaCarmencuvinteSoriNDaurelDianaIulisapitici, …

4 gânduri despre „Chiar, ne-a plouat

  1. Pingback: Edgar Bundy (1862 – 1922), pictor englez | my heart to your heart

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!