Încă un eşec

S-a mai scurs un an și … plouă …

Blog de Căţea

Nici ieri nu am reuşit să-l duc pe Zamfirpână la Ciucaş …

Pe drum, s-a împiedicat de … băşina-calului şi a cules o pungă. Apoi, a constatat că … mi-a pierdut lesa. Ne- am întors, vreo doi km. Apoi, a dat peste o postată cu … puzderie de chestii de-alea albe şi … am mai pierdut o oră. În raniţă avea vreo patru kile!

La Cheia, am ajuns abia pe la două. Am cârmit spre Chei, le-am admirat de sus, şi am luat-o pe … Drumul Domnilor.

Pe la patru, i s-a făcut foame. Mi-a dat şi mie ceva. Mi s-a făcut somn şi … am tras un pui zdravăn. Păzită de Prietenul meu.

Apoi, … am cârmit, iar, spre firul de apă al Pordeiului. Pe malul celălalt, … a mai cules vreo două kile din alt fel de ciuperci!

Abia după şapte, am ajuns la pisici. Le-a dat…

Vezi articolul original 74 de cuvinte mai mult

2 gânduri despre „Încă un eşec

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!