Zmeu ori Zmeură

e DSC05733Nu ştiu pe cine am salvat: pe Zmeu ori pe Zmeură?! Şi eu am fost Ulise al III-lea, până s-a aflat că sunt Penelopa I-a!

Azi, echipa de salvatori, Penelopa & Zamfir, s-a deplasat la locul unde Cică, un “om” cu maşină, să vedem ce putem face pentru cei trei căţeluşi aruncaţi, sâmbătă seara.

Cei doi, mai aspectuoşi – cei cu un ochi pătat, de parcă erau … piraţi! -, lipseau. Din ce am văzut pe teren, sper că au fost luaţi. Mai era numai unul. Speriat, rău! La mine, a venit. De Zamfir, a fugit. Deşi, i-a pus „grăunţe” în câteva locuri … Se pare că, cei care i-au luat frăţiorii, l-au alungat, poate, l-au şi bătut.

La un moment dat, Zamfir a renunţat să-l mai fugărească, deoarece se ducea înspre carosabilul autostrăzii şi ar fi fost călcat. Zamfir a plecat, pe ocolite, să-l învăluiască, să-l determine să fugă înapoi. Nu l-a mai găsit. L-am lătrat să vină la mine: jmekeraşu’ se lipise de mine, cu speranţă că-l primesc în haită!

e DSC05782S-a apărat voiniceşte şi l-a marcat pe Zamfir cu ceva zgârieturi pe mână. În cele din urmă, … a ajuns în pungă. Zamfir a chemat un taxi – din cauza mea: începusem să fiu geloasă şi tot săream spre plasa cu căţeluş. Pe drum, Zamfir a vorbit de două ori la telefon, aranjând … soarta pişcotului. Am ajuns la casa cu pisici. Ca să stau cuminte, am fost legată la poartă şi răsplătită cu un bol plin cu mâncare bună. Mai departe, să vă povestească Zamfir:

la început, nici nu s-a uitat la tăviţa cu cărniţă; era speriat şi stătea ghemuit; după ce l-am lăsat în pace, … a dispărut cărniţa din tavă şi a început să-şi scuture codiţa, când îi vorbeam! în trei ore, a mai topit o tăviţă cu cărniţă şi un blid cu supă! Apoi, .. l-am auzit sforăind!

– la orele 17, l-am predat Doamnei Dora Fodor, de la o asociaţie care îi va asigura necesarul pentru un trai decent şi, sper, îi va găsi şi un cămin!

Iată „filmul” evenimentelor:

Această prezentare necesită JavaScript.

v caine DSC05812Suntem bucuroşi, amândoi.

Mai ales că, …

şi eu, tot din cauza lui Zamfir, sunt … o fostă maidaneză!

Notă: mulţumim celor care,

prin comentarii pe blog ori pe facebook, prin e-mail ori telefon,

au fost alături de noi.

*

wallyPrima veste despre Zmeu, ale cărui zgârieturi le mai port pe mână:

… And you have rescued my little puppy Wally, the young prince, who is going to travel to England soon to live with me. Thank you.” – îmi comunică o englezoaică!

17 gânduri despre „Zmeu ori Zmeură

  1. Pingback: Amintiri de la Măgina | Mănăstirea de la Măgina

  2. Profit de ocazie pentru a spune ca, in 21 de ani, 10 dintre cei 11 caini gazduiti de familia noastra au fost maidanezi; acum mai avem in ingrijire doar 5: in Bucuresti 4, restul in judetul Ilfov…

  3. Pingback: Reflectare: Fântână la Măgina | Mănăstirea de la Măgina

  4. Zamfir, ai un suflet minunat, iar Penelopa este cea mai isteaţă şi frumoasă căţeluşă! Sper ca acea doamnă iubitoare de animale Fodor să îi găsească un stăpân cât mai repede, fiindcă în adăposturi oricât de bine ar fi îngrijiţi le lipseşte afecţiunea. Oare câţi în ţara asta mai fac asemenea fapte pline de bunătate omenească?
    Penelopa, nu fi geloasă! Locul tău nu ţi-l va lua nimeni, niciodată în inima lui Zamfir. Il cunosc eu bine şi ştiu ce spun, aşa că stai liniştită.

    • # StropiDeSuflet: Şi noi sperăm să le fie bine tuturor celor trei frăţiori abandonaţi.
      Gelozia Penelopei este normală. Am găsit-o şi la Ulise, când era mic. Apoi, a înţelss şi nu i-a mai păsat. S-a ales cu o plimbare cu taxiul!

  5. ce veste minunata! Multumim Penelopa pentru ajutorul dat in capturarea copilului parasit! Si multumim domnului Zamfir pentru efortul depus! Doamne bietul catel ce fata are in punga ! Movul este culoarea mea preferata! Sunt ingrijorata privind soarta celor doi fratiori(Sper sa fie bine !Pupic penelopei pe nasuc esti o fata frumoasa di desteapta!

  6. Imi dai voie sa fiu fericita?! 🙂 🙂 Oricum, sunt! 🙂 🙂 Multumesc ca ai facut gestul de a starui in gasirea unui adapost pentru sufletelele acelea! Sper ca ceilalti doi au fost luati de cineva cu suflet, si nu s-or fi ratacit pe undeva… iar cand vor reveni sa nu-si mai gaseasca fratiorul speriat! Poate au plecat sa caute hrana si… nu erau acolo cand ai fost tu… Sper ca nu s-a intamplat asa!
    Cat de dragut e! Si cat de mititel! (deocamdata). 🙂
    Sanatate iti doresc! Si doamnei Dora Fodor! Fie ca binele facut sa vi se intoarca inmiit! 🙂 Zile fericite sa aveti! 🙂

    • # Diana: Am făcut totul numai ca … să nu mai spună lumea că hălăduirile noastre nu au rost!
      Cei trei nu s-ar fi despărţit. Câinele, ca şi lupul, este animal de haită!
      Şi noi suntem recunoscători Doamnei Fodor.

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!