Am împlinit 80

penel 0705 DSC02691

Prima mea poză

… de zile!

O vârstă venerabilă!

penel 0705 DSC02745

M-am bucurat de întâlnirea cu Zamfir

Uite, cum eram în ziua întâlnirii cu Zamfir:

Uite, cum arăt astăzi:

penel 1706 DSC08330

Arăt a câine!

penel 1706 DSC08299

Cutia, în care m-a adus, mi-a rămas mică

Sesizaţi diferenţa?!

Plus că mi-am început şi cariera de … hălăduitoare.

Castrul şi Cheile Turului,

excursia la nuc şi frăguţe,

ca să nu mai înşir nenumăratele ieşiri la Durgău, …
Zamfir spune că, în curând,

după ce mai facem un pic de antrenament,

mergem la Cheile Turzii!

penelopa 1706 DSC08131

Vă salut pe toţi!

4 gânduri despre „Am împlinit 80

  1. Daca zici sa latru, latru ! Buna seara. A crescut repede domnisoara si e tot mai frumoasa. Fotografia intitulata „Va salut pe toti !”, e bsolut superba ! Ai reusit sa o prinzi in toata splemdoarea ei ! Va invidiez ca voi puteti sa va plimbati peste tot iar eu toata ziua sap legume si zarzavaturi in gradina. Asta e viata la tara, fiecare lucrare are momentul ei. Pe cand termin, mi se duce pofta de plimbare. Dar va veni vremea sa ne plimbam si noi: din august ….
    Felicitari pentru bombonica si pentru prietenul ei !

    • # Adriana Barsan: Mâncăm bine şi mult, ne zbenguim şi facem kilometri prin natură, …
      În privinţa pozelor: e groaznic! Mă doare degetul cât apăs pe declanşator şi fac zeci de poze, ca să aleg una în care e frumoasă bestia! Plus că, din cauză că e neagră şi lucioasă, …
      Dar, important e că suntem sănătoşi (mai ales, ea) şi creştem (mai ales, tot, ea!)!

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

