Alo, Ulise!

1 v topenelopa DSC05647

5 gânduri despre „Alo, Ulise!

  1. Şi touşi eu am lacrimi de fiecare dată când aminteşti de Ulise, chiar dacă nu l-am văzut pe viu niciodată! Iubesc mult câinii fiindcă sunt animalele cele mai credincioase oamneilor, aşa cum nici nu merită oamenii. Ştiu din cele povestite de tine cât de ataşat a fost de tine şi asta mă face să mă înduioşeze de câte ori povesteşti despre el.

  2. Pingback: Pe chibrituri: Sport | Blog de Filumenistă

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

