Cine-i Moş Nicolae?!

mos DSC01363Se zvoneşte că vine Moş Nicolae.

mos DSC01372Se zice că trebuie să-ţi pui ghetuţele, neapărat curate, în geam şi moşu’ ăsta ţi le umple cu caramele, ciocolată, portocale, … şi alte chestii de-astea.

Care, mie, nu-mi plac!

Şi, apoi, eu nici nu am ghetuţe.

Numa’  şosetuţe.

Albe.

Astea se pun?!

Dar, în cinstea Moşului, vă ofer două imagini cu … mine!

Două pentru că este postarea cu numărul  de ordine două sute pe blogul meu!

penelopa portret DSC01260penelopa portret DSC01259

Aşa-i că m-am făcut frumoasă?! Zamfir zice că mai trebuie să mă fac şi … cuminte! Io mă străduiesc, dar, încă, … nu-mi prea iese!

*

Vă sugerez să vizitaţi: ZOL, Turdeanu’, Penelopa, Turda, Filumenie, Zamphoto, Magina, Ulise, AEFC, Colectionara, Florina, …

*

Dragă Moş Nicolae, Ulise  mi-a spus că eşti bun şi, te rog, să-ţi notezi că sunt cuminte (uneori – zice Zamfir!) şi, pentru că  nu am ghetuţe (doar … patru şosete albe!), poţi să-mi pui ceva oscioare aici! Mulţumesc anticipat, Moşule!

Un gând despre „Cine-i Moş Nicolae?!

  1. Pingback: Piese false | Amintiri din filumenie

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!