M-a speriat cu … MEDEVAC-ul

Ieri, după ce l-am ajutat, pe Zamfir, iară, să culeagă mure, după ce ne-au trecut, peste capete, mai multe F-16 (un fel de MIG-uri din Uniunea Sovietică Aialaltă!), … m-a speriat cu … MEDEVAC-ul.

O chestie, cam ca o libelulă, zgomotoasă.

S-a lăsat pe malu’ lacului, l-am lătrat, dar, când a făcut zgomot mai mare, … Bine că s-a dus!

L-am pus pe Zamfir să mi-l prindă, în poze, să-l am în colecţia mea, în insectarul cu … gângănii, întâlnite în hălăduieli.

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „M-a speriat cu … MEDEVAC-ul

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

