Am fost la băute

Ne-am dus,

am mers

şi am ajuns.

Am băut apă din Izvorul romanilor.

Ca atunci când am fost la Izvorul de mărătoare de la Miceşti

Izvorul se află mai jos de fostele blocuri sociale ale Carierei Sănduleşti.

Uite, cum am umblat

Această prezentare necesită JavaScript.

Uite,  cum arată Izvorul romanilor, … modernizat.

Această prezentare necesită JavaScript.

Uite,  cum arăt eu, în diferite momente ale hălăduielii de azi.

Această prezentare necesită JavaScript.

Fpenelopa DSCN2050inalul a fost, tot, … cu apă:

ne-aprins ploaia!

Am mărit ştrocu’ şi am ajuns la o bancă, sub un copac.

Eu … m-am descurcat!

 

2 gânduri despre „Am fost la băute

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

