Aţi mânca din cartofi?

penelopa DSCN1360 Am plecat spre Durgău şi am ajuns … la pisici. Zamfir s-a speriat de câteva picături de ploaie.

Zamfir e un om rău:

mă ceartă şi când sunt cuminte!

Voi aţi mânca din cartofi, … după grăunțe, lapte, oscioare, … şi grisine?! Vă întreb pe toţi: Zolty, Ella, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, cuvinte, dragosteoarbă, g1b2i3, Mala, Carmenstropidesuflet, Sorin,

penelopa DSCN1363

3 gânduri despre „Aţi mânca din cartofi?

  1. Pingback: Clark Voorhees (29 mai 1871 – 1933), pictor impresionist si tonalist american | my heart to your heart

  2. Draga Penelopa, nu-i obligtoriu sa mananci cartofii… 🙂 Amidonul din ei se zice ca nu e bun pentru voi. Cu toate acestea, iti raspund in numele lui Bobi si Bonny: ei nu ziceau „nu” nici de la cartofi, mai ales daca erau prajiti, dar nu le dadeam decat de pofta. 🙂 La fel, Miki mananca si ea, dar tot numai de pofta primeste, rar-rar.
    Haladuiala placuta! 🙂

    • # Diana: Nu ar fi problemă să mănânc cartofi, dar, … eram sătulă!
      Hrana mea este foarte variată. Baza este „grăunţele”. Mereu, primesc oase şi, chiar, şi cărniţă. Pe alea, nu le refuz. Mai primesc lapte şi … ouă crude (pentru voce şi … blană!), dar, şi plicuri cu hrană pentru … pisici!.
      Azi, după-masă, am fost la picnic. Am mâncat, aproape, toată conserva de peşte, pentru că, Zamfir a uitat … lămâia!

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

