Mă tot păcăleşte

Zamfir mă tot păcăleşte cu Ciucaşu’ … dar, ieşim numai pe-aproape: Sânmihai, Durgău, Parcu’ mare, Cetate, …

Uite, ieri:

Această prezentare necesită JavaScript.

Şi astăzi:

Această prezentare necesită JavaScript.

Azi, în timp ce-şi fuma cafeaua şi-şi bea pipa, … am zăpăcit lesa:

Zice că „i-a îmbătrânit un picior mai mult decât celălalt„! Îl cred, pentru că, de ieri, umblă ca … mormolocu’ şi mergem … ca după mort …

Da’, se face bine în curând şi-l trag eu spre Ciucaş!

4 gânduri despre „Mă tot păcăleşte

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

