L-am educat pe Zamfir

În sfârşit, l-am educat pe Zamfir:

acum, mă lasă liberă, prin parc!

Această prezentare necesită JavaScript.

*

Vă sugerez să accesaţi: Turdeanu’, Ulise, Penelopa, Florina, ZOL, Zamphotofilumenie, Turda, AEFC, colectionara, Magina, precum  şi bloguri de-ale prietenilor noştri: Zolty, Ella, Daurel, Diana, Iulisa, pitici, dragosteoarbă, Carmenstropidesuflet, SoriN, …

5 gânduri despre „L-am educat pe Zamfir

  1. Perfect! Dragă Penelopa, se pare că în sfârşit umilul tău servitor a înţeles că personalitatea ta trebuie respectată şi nu mai are voie să te streseze cu pretenţiile lui absolut nefireşti de a te împiedica să mergi liberă prin parc!
    Zamfir! M-a amuzat grozav titlul pus de tine şi de aceea mi-am permis să glumesc astfel. Penelopa este de la o lună la alta mai frumoasă! Ai toată preţuirea mea!

    • # StropiDeSuflet: Ai dreptate: sunt umilul ei servitor!
      Dar, cu vreo două luni, în urmă, când am încercat să o las liberă, a ieşit din părculeţ şi … mi-a stat inima când o maşină a frânat, brusc, ca să nu mi-o calce. Acum, este mai ascultătoare şi, chiar dacă vrea să meargă spre un câine, să se joace cu el, vine la chemarea mea. A înţeles că, dacă ascultă comenzile mele, … iese în câştig. Iar, dacă nu le-ascultă … este în pierdere!
      Remarcă: zi de zi, nu este – numai – mai frumoasă, ci, şi mai cuminte!

  2. Bravo, Penelopa! Imi pot imagina bucuria de a alerga libera! 🙂 Am vazut aceasta bucurie si la catelul pe care l-am avut candva, un boxer care ti-ar fi placut! Cand l-am eliberat prima data din lesa parea ca toata lumea e a lui! Zburda ca un ied! 🙂
    Sa fii sanatoasa!

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

