Mâine împlinesc 1 an

penelopa SAM_0027

penelopa portret SAM_0299Mâine este „ziua noastră”!

Eu împlinesc 1 an, iar, Zamfir cu şaizeci mai mult.

Vom pleca dimineaţa şi ne vom întoarce seara, pentru că … „bugetul de sărbătorire” este …

zero lei

*

Notă: Zamfir spune că am progresat mult, ca fizic şi … cuminţenie. Dacă baţi la cap zilnic … Iar, Zamfir m-a bătut la cap … clipă de clipă! Nu degeaba! Am hălăduit mult, am petrecut multe ore în natură. Am avut momente sublime, am avut şi probleme, …

*

Cei care vor să-mi trimită vreun cadou de ziua mea, pot folosi informaţiile de-aici.

22 de gânduri despre „Mâine împlinesc 1 an

  1. Cu întârziere, dar cu toţii stropii de suflet după mine, vin şi vă urez la amândoi să fiţi sănătoşi şi să hălăduiţi împreună ani mulţi de aici înainte! La mulţi ani, dragilor!
    Am fost tare, tare ocupată. Am avut oaspeţi de foarte departe care au stat la noi câteva zile.

  2. Pingback: Azi, de 1 aprilie, am aflat … « Daurel's Blog

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

