Paznicii vilei de carton

Joi, am aflat că locuitorul „vilei de carton”, de dincolo de Arieş, Costel, este în spital.

a SAM_0100Imediat, m-am gândit la gaşca de câini de pe-acolo. La cei patru liberi, dar, mai ales la „lupoaica” legată.

a SAM_0443Zamfir a pregătit două castroane mari cu pâine îmbibată cu supă şi sos, plus, o pungă cu „grăunţe”, şi ne-am dus acolo.

Vineri, la fel. Ieri, n-am mai apucat să ajungem şi acolo. Dar, astăzi, am  constatat  că … a mai trecut cineva pe-acolo, lăsând grăunţe!

a SAM_0441În fiecare din cele trei expediţii de hrănire a găştii de câini, Zamfir a umplut laboşul Dorei, căţeaua legată, cu apă  din Arieş.

a SAM_0442Imediat ce punea castroanele – unul pentru Dora, cel mai mare! şi celălat pentru gaşcă – erau … curăţate, lustruite!

În fiecare din cele trei expediţii de hrănire a găştii de câini, … am tras şi câte o oră ce joacă cu gaşca!

Ce nu mi-a plăcut, deloc!, a fost că … jmekerii veneau, pe rând, să lingă mâna lui Zamfir, să se lipească de piciorul lui, să se joace cu el, …

Nu accept: Zamfir e  al meu! Şi-s geloasă, ca o … căţea!

Această prezentare necesită JavaScript.

a SAM_0467Când  am ajuns la pisici, … am adormit!

Cu sentimentul datoriei împlinite.

Şi am visat că … le e bine!

4 gânduri despre „Paznicii vilei de carton

  1. Ce suflet frumos ai! 🙂
    Sarmanul Costel… Sper ca va fi bine si va putea sa se ingrijeasca de sufletelele care si-au gasit adapost pe langa el…
    Penelopa, sa nu fii geloasa! Se ingrijeste de ei, dar cu tine pleaca acasa! 🙂

    • # Diana: Nu ne costă nimic!
      1. Penelopa a primit, cadou, un sac mare cu grăunţe. Dar din dar, … facem Raiul!
      2. Noi, oricum, ieşim la plimbare. Deci, mergem la vila de carton şi … ne jucăm cu gaşca!
      3. Dacă ai auzi, cu câtă emoţie îmi mulţumesşte Costel …
      4. Dacă ai vedea privirle Dorei – căţeaua în lanţ – ai înţelege că … suntem bine plătiţi!

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

