Regret, Bax!

DCFC0003.JPGZamfir pune motive, că nu-i merge aparatu’, că nu poate, filma, …

Deci, va trebui să ne-ntâlnim din nou, să mai tragem o partidă de joacă.

Înainte de ora petrecută cu tine, am petrecut o oră cu el. Am inspectat vila – va trebui să venim cu hârleţu’ …

La picnic, iar, a trebuit să mă  fac că plouă, când mi-a dat mâncare de pisici!

Mi-a dat şi grăunţe câineşti. Doar, din pateu nu a vrut să-mi dea … şi nici din ceaiul diabetic. Noroc că am băut lapte, acasă.

E grea viaţa de căţea!

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Un gând despre „Regret, Bax!

  1. Pingback: De ziua mea, printre… « Daurel's Blog

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

