Parole, parole, … câineşti XVIII

Antologia parolelor … câineşti, vol. XVIII

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Parole, parole, … câineşti XVIII

  1. Cat sunt de dragalasi! 🙂 Mi-e greu sa nu ma tot intreb cum au unii (ne)sufletul sa-i loveasca, sa-i abandoneze, sa-i… ucida!
    Sper ca celui mititel, din punga mov, ii este in continuare cald! 🙂

      • Ce fain ca dragalasul si-a gasit stapani! 🙂 Imi imaginez – rautacioasa fiind, recunosc 😦 – cum cel care i-a abandonat ar vrea sa ceara… despagubiri ca doar – nu?! – e cainele lui la urma urmei. Cred ca unii ar putea fi capabili de asa ceva…
        La fericirea lui ai contribuit si tu! Bine! 🙂 Si Penelopa!
        Sanatate va doresc la amandoi!

        • # Diana: În clipa în care l-a abandonat … nu mai este „al lui”! Noi ne-am bucurat că am putut face ceva pentru ei (duminică – le-am dat ceva de mâncare) şi pentru amărâtul ce rămăsese (acum îl cheamă: Wally şi se pregăteşte să plece în Anglia!)!

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

