De se poate, fără

De se poate, fără … punţi mişcătoare.

De nu se poate, le trecem, noi, cumva!

3 gânduri despre „De se poate, fără

  1. Pingback: Despre jumãrile de porc… « Daurel's Blog

  2. Ce draguta e! 🙂 Nu-i prea frumos din partea mea, dar m-a amuzat mersul ei! 🙂
    Cand am gasit, in 2004, cainele boxer era iarna… L-am scos la plimbare si in drum, pe margine de trotuar, era ridicat un mare om de zapada… S-a oprit, aproape ca s-a lipit de pamant, de teama, a facut un arc larg de cerc pentru a-l ocoli si cand s-a simtit la o distanta sigura a inceput sa latre cu patos! Am râs cu lacrimi de sarmanul catel… Mai apoi a devenit un caine curajos, de baza: intre altele, strainii nu se puteau apropia de noi mai mult decat lungimea lesei (si nu a fost educat in acest sens)… Dar a mai facut ceva haios, intr-un parc; un dog german venea in fuga spre noi si Bobi s-a pitulat in spatele meu… Dogul continua sa se apropie, cu imensul lui corp. Ma gandeam ca de se incaiera cei doi am incurcat-o. Asa ca i-am spus dogului „Nu-i voie” si cainele s-a oprit brusc! Abia dupa ce a venit stapanul sau si i-a pus lesa a iesit Bobi din spatele meu si mergea cam cum mergea Penelopa pe pod… 🙂
    Ziua buna sa va fie!

    • # Diana: Şi Penelopa îşi ia rolul de apărător în serios: ieri, a lătrat amarnic la un cetăţean ce se apropia de mine!
      Cu puntea se va obişnui, în timp. Aproape de casă, avem un podeţ. Prima oară, a trebuit să trag de ea. Acum, trece fără probleme.

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

