Cine mă latră

Vedeţi? Pişcotu’ e de tot râsu: vine, mă latră şi, dacă mă încrunt la el, fuge, chelălăind, de parcă … mi-aş fi pus mintea cu el!

*

Nici azi nu am mers la Cheile Turzii. Cică, „ne-am antrenat”, iară. De parcă nu am fi fost, în anul trecut, de cinci ori …

Această prezentare necesită JavaScript.

*

Notă: Astăzi, mi-a dat o dovadă, în plus, că se cuminţeşte. Am ajuns pe tăpşan şi şi-a zărit partenerul de joacă. Am chemat-o la mine şi … a venit! Sigur că, după recompensă, au trimis-o la joacă. Acum o săptămână, a trebuit să alerg cinci minute după ea!

2 gânduri despre „Cine mă latră

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

