Ieri, azi, mâine, …

Uite, aşa ne trece vremea … Ieri, azi, mâine, …

Ieri, am fost pe malul Arieşului. La Costel şi lupişorii lui, dar, am tras şi o alegătură grozavă pe tăpşan. Am mâncat pufuleţi, de la Zamfir şi am băut apă din Arieş!

Această prezentare necesită JavaScript.

Astăzi, … ne-am plimbat un pic. Pe Salinelor, apoi, pe tăpşanul luuuuuung cu iarbă, ne-am jucat în fân, … Pe la Durgău – am aruncat numai o privire la surpătura de pe Agriculturii – şi ne-am întors spre casă, pe Aleea elevilor, plină de gunoaie. Gunoaie am întâlnit şi pe Barbu Lăutaru: un cârd de pui de ciori voiau să arunce cu pietre în mine! Zamfir nu i-a pozat, ca să  nu -i … discrimineze!

Această prezentare necesită JavaScript.

Mâine?! Sigur, va fi … o altă zi!

2 gânduri despre „Ieri, azi, mâine, …

  1. Cât de frumoasă s-a făcut Penelopa! Dar ce a găsit ea de sapă cu atâta zel?
    Bine că nu a lătrat la ciori, fiindcă sunt zburătoare răzbunătoare şi nu vreau să păţească ceva!
    Pe cât de frumoase sunt formele de relief şi vegetaţia în adormire, pe atât de hidoase sunt cavernele lăsate de bibezi iresponsabili!
    Ai fi fost un reporter strălucit, dacă ai fi profesat !

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

