Am şapte …

… luni, abia!  Dacă m-am născut fix la unu aprilie.  Plus sau minus câteva zile.

Mult mai important e că, la 7 mai, Zamfir m-a trecut din postura de „maidaneză”, în cea de  … „Prietenă”!

penelopa SAM_7919

Aşa-s ziua

Noaptea seamăn cu un liliac

penelopa SAM_7914

Am primit o minge cu … brăţară. Un fel de … nu ştiu cum să vă explic.  Mai bine, priviţi, ce bună e de joacă:

*

Vă sugerez să vizitaţi: ZOL, Turdeanu’, Penelopa, Turda, Filumenie, Zamphoto, Magina, Ulise, precum şi: AEFC, Colectionara, Florina, …

Salut prietenii din blogosferă: balaurdegradina, turistclujan, cantomoralacrisalexbc, vissvrix, ionel, mala, melanie, ltcorcampiaturziidanbotomanivanuska, flaviusobeadastropidesuflet, edituramateescu, roxanaiordache, delaepicentru. rosiamontana, diversediversificatepetedeculoare, zoltybogata, hipertensiv, daurel, atdoru, fosile, damadecaro, g1b2i3, coltulcumuzica, mugurbadarau, worldofsolitaire, vis-si-realitate-2, fewstuff, blindlove,

7 gânduri despre „Am şapte …

  1. Pingback: Secretul iubirii adevarate | my heart to your heart

  2. Ori mingea s-a dus departe
    Ori privesc în altă parte!
    Mingea nu o văd deloc,
    Şi mă-ntreb: cu ce mă joc?
    Chiar, unde e mingea cu brăţară? M-am tot uitat, nu o văd şi m-ai făcut curioasă fiindcă sună interesant ca jucărie şi pentru căţeii mei . Le-aş cumpăra şi eu dacă îmi săpui de unde se procură, dar să văd despre ce este vorba. Văd doar lesa şi zgărduţa.

  3. mumoasa-foc! 🙂 motanu’ meu valencian o saluta în 3 limbi: româna, spaniola si franceza, olé! 🙂 o zi senina si-un weekend relaxant!

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

