N-am fost la CAC

Nici nu aveam de ce. Cum să participi la un concurs, când tu eşti mai grozavă decât orice alt câine?! Cel puţin, aşa spune Prietenul meu! Nu-s proastă să nu-l cred!

L-am trimis pe Zamfir şi mi-a adus nişte imagini:

Această prezentare necesită JavaScript.

Apoi, l-am rugat să mergem un pic la Durgău, că mi s-a făcut dor.

Această prezentare necesită JavaScript.

Acum, l-am lăsat să le pună pe blogul meu şi eu … visez!

Un gând despre „N-am fost la CAC

  1. Pingback: Muzica parfumată a toamnei | Ioan Usca

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

