Cinci luni

Penelopa

Am împlinit şase luni de viaţă, cu o săptămână în urmă.

Dar, mult mai important este că ….

acum, exact, cinci luni, la 7 mai,

Penelopa

Zamfir a pus mâna pe mine,

pentru că … i-am zâmbit!

De-atunci,

am bătut laba pentru un

parteneriat şi prietenie pe viaţă şi …

deja, am avut multe clipe frumoase,

împreună!

Am selectat imagini care să dovedească … că am crescut!

Penelopa

7 iunie

7 iulie

Penelopa

7 august

penelopa

7 septembrie

penelopa

Astăzi

V-am spus că am crescut

La 31 mai, am apărut şi  eu pe lumea … virtuală! Salut pe toţi prietenii din blogosferă, pe cei enumeraţi aici, precum şi pe cei … omişi:

fewstuff, ivanuska, flaviusobeada, roxanaiordache, delaepicentrustelapopastropidesuflet, edituramateescu, luptapentrurosiamontana, diversediversificate, garapentrudoi, tanasadanpetedeculoare, zoltybogata, hipertensiv, daurel, atdoruursuletulverde, vis-si-realitate-2, fosile, damadecaro, g1b2i3 , coltulcumuzica, mugurbadarau , worldofsolitaire, balaurdegradinaturistclujandashalovinganimalsprima-zimadimcm, supravietuitorbl000g, ioanandoni, cantomoralaioanadoroftea, corneliusrosca, crisalexbc, diva7, emahategan, vissvrix, buburuza75marian, brindu, nabadaiosul, ionel, foambubblesonbreak, turismrosia, halastuan, taranista, ltcorcampiaturzii, lefterandrei, efigiaindilema, danbotoman, tzoanca, infworkcrissmary27, ovy2marian, abatorist, mamiboom, crepusculitza, pliroforie, isprava, flaviusoctavianus, …

2 gânduri despre „Cinci luni

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

