Tot acasă am ajuns

Am fost, am verificat – colegii mei, de la Şaguna – au fost harnici, şi la cules gunoaie Let’s  do it, 2013 şi la joaca cu Penelopa.
Apoi, după ce am aruncat-o pe Penelopa în Tarzan (lac cu apă sărată!), am mâncat şi am plecat, dincolo de Durgău.
Ca să verificăm dacă vecinii culeg via!
La pct. 3 al ordinei de zi, am cules măceşe şi păducel.
Şi … tot acasă am ajuns, în cele din urmă!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Tot acasă am ajuns

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

