Propunere pentru o statuie

Ca orice Cetăţean conştiincios, ca fostă Maidaneză, fac şi eu o …

Propunere pentru o statuie

v penelopa SAM_3236

Statuia ar putea  fi amplasată

pe soclul neocupat din apropierea  …

Lupoaicei (suntem neamuri!)!penelopa SAM_3242

 

6 gânduri despre „Propunere pentru o statuie

  1. Waw!!! Salut Penelopa! Eşti drăgălaşă foc! Chiar ai forme de statuie! Ca să nu mai spun de eleganţa ţinutei capului! Esteeee!!!! Să trăieşti şi să fii la fel de iubită de prietenul Zamfir, aşacum a fost dragul de Ulise.

    • # StropiDeSuflet: Confirm că Zamfir mă iubeşte, dar, mă chinuieşte: vrea să fiu la fel de cuminte – la nici şase luni ale mele -, cum era Ulise, bătrânul. Chiar m-a ameninţat, nu o dată: „Scot eu căţeluşa aia cuminte din tine, la iveală!„.

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

