A 171-a zi din viaţă

Cu ocazia trăirii celei  de-a 171-a zi din viaţa mea, i-am zâmbit, lui Zamfir, pentru un pictorial.

Această prezentare necesită JavaScript.

De fapt, deşi toată dimineaţa am fost sub ameninţarea ploii, în cele din urmă … l-am scos,  pe Zamfir, la iarbă verde şi aer curat. Problema e că … nu poate înţelege că … eu trebuie să zburd, să mă joc, să mă hârjonesc, … tot timpul!

Această prezentare necesită JavaScript.

Cel mai haios moment a fost când Zamfir a făcut pe … căpraru’: găsise caprele unui călărăşan rătăcite, cam departe de locul unde fuseseră lăsate, şi le-a întors spre calea ce bună.

toaefc SAM_3199

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

