O sută

Am ajuns la postarea cu nr. 100!

Deci, vă ofer şansa de  a mă vedea, în toată splendoarea mea, în câteva imagini de … septembrie!

Această prezentare necesită JavaScript.

Coincidenţa face ca, tocmai, astăzi să se împlinească patru luni de când sunt cu Zamfir.

penelopa SAM_1241Aseară, Zamfir îmi povestea că, o cucoană l-ar acuza că …

m-a furat, de curând, de la ea!

Păi, Prietenul meu m-a fotografiat în fiecare zi şi poate dovedi că am crescut cu el.

Dar, incidentul dovedeşte că sunt …

vedetă!

4 gânduri despre „O sută

  1. Apropo, vazand cat e de frumoasa si ce urechi frumoase are, nu te sfatuiesc sa i le strici cu crotal pt ca ii vor trage in jos mandrete de ureche. Mai bine fa un apel la prietenii de pe aici pt 50 de lei si pune-i un microchip. Nu stiu daca in Turda face vreun doctor tatuaj in interiorul urechii, pt identificare, dar acum ne indreptam toti spre era microchip-ului. Daca pt oameni il resping, la catei si-a aratat de multe ori beneficiile. Mai ales la cei plimabareti.

    • # brinduşa: Sărut mâinile pentru explicaţiile furnizate şi pentru … îngrijorare. Analizând variantele şi eu ajunsesem la această concluzie! În curând, vor deveni obligatorii şi, astfel, nu îi voi scoate crotalul pentru a pune microcipul.

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

