Pe motiv că …

ch tur SAM_8573MIncinosu’ de Zamfir, pe motiv că sunt nori deasupra Cheilor Turzii, a cârmit-o spre Cheile Turului.

Am adăstat la Pensiunea fără nume. All inclusiv, cu masă, cu dormit şi scăldat. Bonus: o partidă de joacă-n iarbă!

Apoi, ne-am dus în defileu.

Când ne era lumea mai dragă, ne-am întors, pe fugă, la pensiune: tolomacu-şi uitase telefonu-n pom!

Acolo îl pusese, ca să ascultăm muzică!

După recuperarea aparatului, hai, înapoi, în chei. Aşa am făcut, noi, vreo şase km suplimentar!

Dar, a fost frumos: am cules coarne (de fapt, el!), am ţopăit pe stânci (amândoi), ca … o căpriţă  (eu; el, ca un ţap bătrân!).

Cred că mi-am făcut normele pentru  atestatul de căţărător. Abia aştept să vină nenea Mihai, ca să mă vadă! Dacă nu-mi dă atestatu’, rămân cu renumele de „capră neagră”!

coarne SAM_8614În cântec de păsărele, în timp ce Zamfir a  cules coarne, iar, eu am pescuit … un somn …

Cred că, dacă adunăm umblăturile de ieri şi de azi, batem jumatea de sută de  km! deci, sunt aptă de mers la … mănăstire!

Pe drumul de-ntoarcere, m-a  prins un alt … somn.

Hăăăăăpt, în mijlocu’ Copandului.

Ne-am odihnit vreo zece minute, apoi, de hatâru’ lui Zamfir, am plecat. L-am tras de mânecă, să devieze traseul … prin cimitir.

Acolo, în linişte  … mormântală (sic!), cu triluri de păsărele, la umbra unui nuc, bătrân – desigur!, am pescuit somni, amândoi!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Pe motiv că …

  1. Am si eu cativa caini care dorm si sforaie ori de cate ori atipesc eu in fata televizorului.
    PS. E mare lucru sa poti scoate cainele in lume; eu n-am reusit cu nici unul dintre cei 6 care-i mai am in prezent; pana acum trei zile erau 7; o catelusa cu diabet s-a prapadit la varsta de 12 ani…; am tratat-o aproape doi ani cu insulina injectabila de doua ori pe zi.

    • # daurel: 1 . Penelopa, ca şi Ulise, nu este câine … de interior!
      2. Am profitat de poziţia casei, cu fel şi fel de atracţii naturale la îndemână!
      3. Am mai explicat: sub pretext că duc câinele în natură, …

      Notă: îmi pare rău pentru pierdere; şi eu dădeam la orele 8 şi la 20, câte un hap lui Ulise …

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

