Nu a prea avut chef de umblat

zam penel SAM_8169

Ne-am relaxat în parc

Azi, Zamfir nu a prea avut chef de umblat mult.

Am fost „numai” până la Bogata

– la Zolty Bogata

şi înapoi.

Cu trecere pe la Mormântul lui Mihai Viteazu şi Mănăstirea Mihai Vodă, de-acolo.

În poza din dreapta, eram în parcul de la Mormântul lui Mihai Viteazu, după ce am mâncat şi am băut (fiecare din partea lui de raniţă!). Stăteam, ca să ne odihnim şi să nu creadă mâncarea că … a mâncat-o un câine!

Uite, ceva poze, la o primă trecere în revistă, … cu ceva comentarii de-ale mele:

Această prezentare necesită JavaScript.

Să-l văd mâine: spunea că mergem la Cheile Turzii. Sunt curioasă: mai ştie drumu’? N-am mai fost … de-un sfert de viaţă! Adică, … de-o lună! Că, acum, sunt mare: am patru luni şi jumătate!

2 gânduri despre „Nu a prea avut chef de umblat

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

