Un chinez caută

Un chinez caută bloguri de animale!

Somnorasă ... păsărică

Somnorasă … păsărică

Zamfir i-a explicat:

Am deschis un blog Câinelui Ulise, când am divizat, pe tematici, blogul meu. Câinelui – http://blogulise.wordpress.com/2013/06/09/remember-ulise-din-arhiva/ -, i-am dat zona de pamflet! Apoi , am povestit, tot, pe acelaşi blog, hălăduielile noastre.

Acum, după plecarea lui Ulise, a venit rândul Penelopei – https://penelopa1.wordpress.com/2013/08/14/am-invatat-o-chestie-interesanta

Pentru cei ocoşi: nu îl ajută cu nimic pe câine (totuşi, în perioada de boală a câinelui, notorietatea lui m-a ajutat foarte mult!), dar, îmi permite să-mi exersez, o dată în plus, plăcerea bloguirii!

Bagajele lui Zamfir

Bagajele lui Zamfir

şi a mai explicat unuia revoltat:

Frumos ai precizat: cine e interesat citeste acel blog!

Dincolo de acest aspect, eşti cam pe-alături cu toleranţa, cu democraţia, … dacă ţie nu-ţi place sau nu înţelegi, de ce nu accepţi că eu sunt mai ocoş sau mai prost ca tine şi am dreptul să gândesc şi să acţionez într-un alt mod decât … îmi permiţi?!

Prin anii ’80, am coagulat mişcarea filumeniştilor din România. Toţi ne considerau … tonţi. Dar, am organizat întâlniri, expoziţii, întocmire de cataloage,

Aaaa, Domnia ta nu şti ce e “filumenia”?! Deci, e clar: am făcut un lucru stupid, inacceptabil, …, nu-i aşa?!

N.B.: http://filumenie.wordpress.com/2013/07/18/scrisoare-de-la-un-filumenist/

Surpriza a fost că Zolty a scris şi el un comentariu:

Zamfire, tocmai mă gândeam să propun pe Ulise și Penelopa, dai mi-ai luat-o înainte 😀 .Multă sănătate

Este reconfortant să vezi că ai prieteni!

 

2 gânduri despre „Un chinez caută

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

