Am învăţat o chestie interesantă

penelopa pisica SAM_7455Ascultând ploaia de-afară,

îi mulţumesc Prietenului meu

că şi-a făcut timp şi am hălăduit, iar, pe la Durgău.

Azi, m-a mai învăţat o chestie interesantă:

să stau şi să păzesc bagajele!

Pentru că am fost cuminte, a dat … de băut. După  ce am mâncat! Mi-a dat şi o napolitană, tot, ca premiu.

Apoi, am luat-o peste mirişte – ce bune-s murele! -, prin vie – ce buni sunt strugurii! -, peste fâneţe – ce bune-s măceşele! -, …

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Am învăţat o chestie interesantă

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

