Caracatiţa

topenelopa SAM_5455

Caracatiţa

– leneşă –

*

Notă: postarea participă la festivalul Happy week-end

Vă sugerez să vizitaţi:  ZOL, Turdeanu’, Penelopa, Turda, Filumenie, Zamphoto, Magina, Ulise, precum şi: AEFC, Colectionara, Florina, … Digodana, Daurel, Damadecaro, Fosile, …

6 gânduri despre „Caracatiţa

  1. Repetitio mater studiorum est. (Repetitia este mama invataturii) si mai ales „Rabdare si tutun”
    In rest…sunt singurii care ne iubesc pana la moarte…

  2. Animalele sunt inteligente. Si eu am un caine lup …. Inca e tanar, desi are aproape statura unui caine adult ….e jucaus, crede ca e inca mic si se poate urca in bratele noastre :))) …dar asculta de fiecare data cand il „rogi” sa faca ceva.

    Frumoasa foc catelusa ta!

    • # elly weiss: A crescut mult şi se dovedeşte a fi receptivă la învăţătură. Astăzi, de exemplu, am lăsat-o sub un copac, în lesă, şi i-am cerut să aştepte. A fost cuminte. Revenit, după câteva minute, am repetat scena, fără lesă. A fost, tot, cuminte!

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

