Din butoiu’ cu melancolie

0705 penelopa DSC02730Dacă avem ceva noroc, la ora asta suntem departe.

Undeva, pe-aproape de Valea Hăşdăţii,

aia care ne-a săpat Cheile Turzii.

Şi Ciucaşu, cu cascada şi lacul de sub ea.

Mi-a povestit Ulise că e frumos

– el a fost pe-acolo! –

şi mă duce şi pe mine, Zamfir.

2505 apenelopa DSC04941Ăla care m-a răpit de lângă mama şi fraţii şi surorile mele,

Uite, două poze, la distanţă de două luni:

spuneţi şi voi,

2507 penelopa SAM_5413aşa-i că m-am făcut

şi  frumoasă,

nu numai mare?!

Şi …

nu-s dihanie,

cum îmi zice Zamfir!

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

