Mincinosu’ n-a minţit

penelopa SAM_4648Mincinosu’ de Zamfir spunea că mă duce la Ciucaş. A venit la mine, chiar înainte de cinci, cu … gogoşi. Cică, e prognoză meteo de ploaie. S-a mai fâţâit ce s-a mai fâţâit, … L-am iertat pentru că mi-a adus o porţie de cărniţă, ca desert la micul dejun.

Pe la 9, am plecat la Castru. Am ţopăit un pic, am mâncat corcoduşe … A ieşit un deştept şi ne-a lătrat, deşi avea numai două picioare, şi s-a făcut că dă cu picioru-n mine. Nu ştiu ce i-a spus Zamfir, că .. . şi-a băgat coada (pe care nici nu o avea!) între picioare şi s-a dus înapoi în curte. Aşa, am putut mânca liniştiţi: eu de pe jos, Zamfir de pe pom.

Deodată, a început să se întunece şi … am şters-o spre casă. Mincinosu‘ n-a minţit! Se pare că a fost suficient de fioroasă (vezi poza, dacă stai bine cu inima!) şi a plouat exact … trei stropi. Pe când am ajuns acasă, nici nu puteai crede cât de serios se pregătise de ploaie.

Această prezentare necesită JavaScript.

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

