Mă enervează

penelopa DSC08661Zamfir ăsta mă enervează. Trebuie să-l suport, pentru că … nu am altul. La concluzia asta am ajuns, după ce am încercat … să-mi iau lumea-n cap!

Sâmbătă, m-a urcat într-o maşină – cu un nene şofer, care … nici măcar nu m-a mângâiat! – şi m-a dus la Margareta. Să mă-nţepe, desigur. Mi-a mai pus şi încă o zgardă, de credeai că-s cu gâtu-n ghips. Asta m-a enervat rău de tot!

Apoi, m-a dus legată, printre blocuri, printre maşini, pe lângă o biserică, peste un râu, … Când m-a lăsat liberă, am şters-o cu un … armăsar! L-am tot lătrat şi el nu mă băga în seamă. Trăgea o căruţă. Am trecut podul, am trecut pe lângă biserică, ne-am învârtit într-un sens giratoriu şi … nebunu’ a luat-o la trap. Nu l-am mai putut însoţi. Acum, problema era că … nu mai eram nici cu armăsaru’, nici cu Zamfiru‘, … Habar n-aveam ce să fac. Printre blocuri, am descoperit urma noastră şi m-am dus la uşa Margaretei. M-am aşezat, cuminte, lângă balustrada scărilor, unde o aşteptasem la coborârea din taxi …

zamfir DSC08682După un timp, a apărut … Zamfir. Mi-a spus că aş merita … să mă strângă de gât. Nu înţeleg, de ce?! Mi-a pus lesa şi am plecat, tot, împreună,  spre casă. Nu ştiu de ce nu mai era vesel. Nu ştiu de ce m-a închis în voliera mea şi nu m-a mai băgat în seamă toată ziua. Noaptea, m-am gândit că l-am supărat, că am plecat cu armăsaru’ … Aşa-s bărbaţii, geloşi!

penelopa DSC08676Ieri, ne-am dus veseli la Durgău şi ne-am întors … muraţi!

Azi, am împlinit trei luni! Zamfir nu a făcut cinste cu nici un tort. După-masă, ne-am dus peste deal, am coborât prin cimitir şi ne-am plimbat prin oraş. Trebuie să fac mişcare pentru că ţin la siluetă. În 7 mai, aveam 1 ,8 kg. Sâmbătă, să leşin, nu alta: aveam 6,7 kg! Am pus pe mine cinci kile în nici două luni …

Vecinu’ a făcut cinste cu o sticlă goală de bere. Că-i … binedospit, nevoie mare …

12 gânduri despre „Mă enervează

    • # nicolae: A fost una dintre cele mai nasoale faze: a reuşit să se bage cu ambele lăbuţe din faţă sub tălpile mele. Mai mult s-a speriat, decât a durut-o! Ne-am împăcat repede!

  1. Buna dimineata. Deci ati avut o iesire cu aventuri. Bine ca totul s-a terminat „cu bine”. La multi ani frumoasei Penelopa si o zi frumoasa ca sa mai iesiti la haladuiala ….

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

