Rutină modificată

v penelopa SAM_0612Cu Zamfir, am intrat în rutină. Toată ziua, bună ziua, hai, la Durgău.

Dar, astăzi, am ajuns acolo pe un alt drum, mult mai lung, … Cred că ne-am depăşit norma de zece km. În plus, a promis că, spre seară, mergem să culegem sunătoare. A fost taaaaare cald şi am profitat de orice strop de umbruliţă.

Am plecat dis-de-dimineaţă, cum s-a crăpat de … zece.

Nişte imagini, din drum:

Această prezentare necesită JavaScript.

Era să uit: sigur, vreţi şi imagini cu mine!

Această prezentare necesită JavaScript.

*

V-am promis poze de la căutarea sunătoarei: sunt mai multe, dar, nici una cu sunătoare!!! Una-i cu lucernă sălbatecă şi Zamfir zice că vom merge să culegem floricele, ca să-şi armatizeze tiutunu’ de pipă!

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Rutină modificată

Latră ceva, dar, ... nu fii câine!

